6 julkort till

Nu när jag ska göra så många julkort så tar jag och använder ett CS papper och gör 4 kort av, så här har vi de röda korten och 2 av de svarta.
Än en gång magnolia stämpel, gröna halvpärlor, handgjort papper som detalj, pärlblommor i blommorna.
Samma mönsterpapper här och en söt stämpel som jag fick från en tidning. Övat lite på rosettknytning och det gick ganska bra.
Än en gång samma mönsterpapper, stämpel från skogstokiga, en av de gåvorna som man får därigenom.
"Blomman" är gjord av fem höstlöv, med rött och guld stickles på kanterna.
En annan av de gåvostämplar man fått från Skogstokiga, en superfin stämpel. Försökte göra en dörr som kransen fick pryda.
Handgjort papper i beige nyans och guldiga grenar på, punchinella och den gulliga hundstämpeln.
En annan del av samma mönsterpapper som ovan, magnolia stämpel som jag lånat av bekant. Även lyktstolpen.
Stickles i kransen. Tyckte att det var oerhört svårt att måla kransen på färgen från PROmarkers flöt ut, tror att jag har fel papper.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fina de är.

2010-10-08 @ 23:21:39
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0