Ytterligare 3 julkort

En av mina favoritstämplar, nisse med önskelista tror jag den heter från Skogstokiga.
Har använt en glitterglaze penna på texten och "baksidan" av önskelistan. Tycker det blir en fin effekt :)
En snöflinge brad som jag köpt via tradera och lite större i röd matt färg.
Halvpärlor i den utstansade blomkanten.
Fick hem denna magnolia stämpel i mitt paket för någon vecka sedan och den är också en klar favorit.
Lekte lite med rött sidenband och försökte göra en rosett.
Hittade det mysiga bakgrundspappret i julpappershögen.
Stor strassknapp i mitten av rosetten
Provade även att måla den i grönt
Glaze på ett av paketen och även i misteln i håret.
Samma papper som på förra kortet, lite rivna kanter, favoritpappert i de rivna skårorna med text.
två almkottar med rött garn om och guldig punchinella tvärs över kortet.
Har lagt lite sticklesglitter lite var stans
Allt för denna gång.
Har lånat några julsträmplar av en bekant och nu kliar det i julkortsfingrarna, hoppas på att hinna göra ett kort eller två imorgon när jag är ledig efter min uteritt med stallkamraterna.
Natt i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0